Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Delfi vahetas välja noortebrändi

20. mai 2008, 14:37

Internetiportaal Delfi tõi turule uue
noortele suunatud kaubamärgi "Kuut", mis vahetab välja senise Delfi
Noorteka, teatas ettevõte.

Delfi turundusjuhi Kadi Maarandi sõnul oli eesmärgiks, et noortekeskkonna kasutajad valiks ise endale sellise nime, mida nad tahavad. Nimelt on nüüdse Kuut.ee keskkonna näol tegu Eestis kõige enam enesemääratlust või personaalseid valikuid võimaldava saidiga. Registreeritud kasutajad saavad luua oma lehekülgi, määrata nende funktsioone ning hoida ja jagada oma videosid, muusikat, pilte ja tekste. "Meie soov oli, et ka keskkonna nimi oleks üks osa kasutajate valikutest," ütles Maarand.

Kuut on suunatud noortele vanuses 10-24. Keskkonna ülesehitus sarnaneb tüüpilise social network lehega nagu on maailmas tuntud Orkut, Facebook või My Space.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. May 2008, 14:35
Otsi:

Ava täpsem otsing