Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Viasat tahab Elionilt oma kanalite eest kõvemat hinda
Möödunud reedel potsatas Elioni klientide postkasti kiri, milles teatati, et alates 1. juunist ei ole enam Viasati teemapaketti võimalik Elioni võrgust vaadata. Põhjuseks tõi Elion Viasati ühepoolse otsuse lõpetada leping enne tähtaega.
Viasati juhatuse liige Toomas Vara tõdes, et Viasat teavitas Elioni hinnamuutusest juba kaks kuud tagasi. "Pakkumine, mille Viasat Elionile tegi, ei sisalda mitte lihtsalt uut hinda, vaid ka senisest veidi teistsugust müügi ülesehitust ja kanalite pakendamise strateegiat. See tähendab, et meie pakkumises on sees ka kolmandate osapoolte kanalid," rääkis Vara. "Oleme teinud mitu pakkumist, millele oleme saanud vastuseks ühelauselisi e-kirju "ei sobi"," rääkis Vara.
Vara sõnul suuremat osa Elioni klientidest vaidlus ei mõjuta, sest Viasati paketti on neist seni ostnud vaid suhteliselt väike osa. Juhatuse liikme sõnul puudutab muutus aga eelkõige neid, kes Elioni vahendusel Visati vaatavad või on plaaninud sellega liituda.
Elioni turundusjuhi Arti Otsa sõnul sõnul on Viasati näol tegemist tugeva sisuga kanaliga ning seda oleks raske asendada. "Otsime alternatiivseid võimalusi," rääkis Ots, lisades, et Elion on valmis Viastiga koostööd jätkama.
Otsa sõnul sõlmisid nad eelmisel aastal Viasatiga kolmeaastase lepingu. "Viasatil on olnud võimalus leping ühepoolselt lõpetada ning seda nad ka tegid," rääkis Ots, kinnitades, et hõõrumisi kahe ettevõtte vahel ei ole.
"Loomulikult on see halb uudis, kuid me ei oska hinnata, kui suureks kaotuseks meie kliendid seda peavad või kuidas nad reageerivad. Ebameeldiva olukorra leevendamiseks pakume Viasati teemapaketi klientidele kompensatsiooniks tasuta teisi teemapakette või soodustust videolaenutuses," ütles Ots.