Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Yahoo! ja Google asuvad koostööle
Yahoo! teatas, et Microsoft ei olnud enam huvitatud Yahoo! ülevõtmisest ka oma pakutud hinnaga 33 dollarit Yahoo! aktsiast, mis hindas ülevõetava 47,5 miljardile dollarile. Yahoo! omakorda ei olnud huvitatud Microsofti pakutud uuest tehingust, millega sooviti osta vaid Yahoo! otsingumootorit. Yahoo! teatas, et peab seda tegevusala firma tuleviku jaoks strateegiliselt tähtsaks ega ole valmis müüma.
Nüüd on siis otsingumootorite ja päringute kõrval avaldatavate internetireklaamide ala kaks tugevat seljad kokku pannud ning jätnud Microsofti kaugele kolmandale kohale.
Yahoo! hakkab kasutama Google'i otsingu- ja reklaamitehnoloogiat ning avaldama otsingutulemustega koos oma reklaamide kõrval Google'i reklaame. Tehing puudutab USA ja Kanada turgu ning Yahoo! loodab sellega teenida aastas vähemalt 800 miljonit dollarit.
Prognoositakse, et globaalne internetireklaamide turg kasvab läinud aasta 40 miljardilt dollarilt kümnendi lõpuks 75 miljardile dollarile.
Yahoo! ülevõtusaagale tagasi vaadates tõdeb Wall Street Journal, et Microsofti strateegia on andnud tagasilöögi. Selle asemel, et koos Yahoo!ga Google'i ülemvõimule vastu astuda, on Microsoft Yahoo! oma põhivaenlase embusesse ajanud.
Oma sõna on öelda veel konkurentsiametnikel.