Pühapäev 11. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Wõro: reklaam mõjutab kindlasti õlle müüki

04. juuli 2008, 12:42

Wõro Kommerts turundusjuht Rene Kiis
kummutas aripaev.ee-le antud kommentaaris eile A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noobi
poolt välja öeldud väite, just nagu ei mõjutaks reklaam mingil moel õlle
müüki.

„Kindlasti mõjutab reklaam õlle müüki. Kas kaudselt või otseselt, nagu igasugune reklaam mõjutab kauba müüki,“ ütles Kiis ning lisas, et reklaam võib mõjuda otse mingi toote ostmisele või kaudselt kaubamärgi tuntuse läbi ja mõlemal on ju üks tulemus - see suurendab kauba ostetavust.

Kiisi sõnul ei saa rääkida, et reklaam ei mõjuta inimest õlut ostma juba sellepärast, et õlu ei ole igapäevane kaup, vaid rohkem ikka reklaamist või emotsioonist ajendatud.

Küsimusele, kuidas on reklaam mõjutanud Wõro toodete müüki, vastas Kiis, et tunda on andnud küll ja müük on kampaaniate käigus ikka 30-50% kasvanud. „Reklaam mõjutab igasuguste toodete müükin“ nentis ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
04. July 2008, 17:18
Otsi:

Ava täpsem otsing