'Šokirelv' püüab sõiduki lõhkujat

Roger Allas 14. juuli 2008, 00:00

Laojuhatajad maadlevad masinate lõhkumise murega. Töötajad suhtuvad võõrasse varasse hoolimatult.

Rehepapluse tulemuseks on puruks sõidetud masinad, lisaks suured remondikulud.

Et piirata halduskulusid, muuta sõitmisharjumusi, vähendada riiulite ja toodete kahjusid ning suurendada ohutust, on olemas spetsiaalsed andurid. Need aitavad tööandja vara hoida ja muuta töökeskkonda ohutumaks.

Masinale paigaldatav ImpactManager SC andur annab helisignaaliga märku, kui masinaga on toiminud mõni vahejuhtum. See võimaldab kohe toimunu asjaolusid täpsustada.

Kuna töötajal on isiklike tunnustega võti, millega ta käivitab alati talle ettenähtud masina, siis tuvastab andur õnnetuse ja registreerib kellaaja, isiku ning masina andmed. Masin jääb lihtsalt seisma. Taaskäivitada saab seda ainult vastava magnetvõtmega. Seda aga töötajal taskus ei ole.

Et sõiduriist uuesti töökorda saada, peab ta kutsuma ülemuse, kes saab käivitamise hetkel ära hinnata ka võimalike kahjude suuruse.

Samuti märkavad lõhkuja eksimust kaastöötajad. See ei aga meeldi ju kellelegi.

Šokiandurid registreerivad kõik masina sisse-välja logimised, kasutajad ja intsidendid. Kokku 400 erinevat kirjet.

Vastutaval isikul on kindel magnetvõti. Kokku on viis erinevat värvi ja funktsiooni omavat magnetvõtit, millega saab masinatest andmed arvutisse saata.

Samuti on olemas wifi lahendusel töötavad andurid. Need saadavad reaalajas infot otse arvutisse.

Viimane lahendus sobib ideaalselt keskkonda, kus on kasutusel enam kui 20 masinat.

"Šokirelva" kasutamisel tekib laojuhatajal täielik ülevaade inimestest, kes lõhuvad masinaid, ja suurepärane arusaam, kuidas ja millal on masin saanud kannatada.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:38
Otsi:

Ava täpsem otsing