Neljapäev 8. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

RSA: inimestele ei meeldi mööda kontoreid joosta

Mariliis Pinn 15. juuli 2008, 11:35

Eestis telefoni teel kindlustuskahjude
lahendamist pakkuv RSA Kindlustus on aasta jooksul saanud klientidelt
tagasisidet, teenusega on rahul 95 protsenti klientidest, teatas kindlustus.

„RSA eesmärgiks on muuta Eesti kindlustusturg kliendisõbralikumaks. Seni oleme ainus täielikult telefoni teel toimivat lahendust pakkuv kindlustusselts. Tavaline protsess näeb ette, et klient jookseb mööda kontoreid ning raiskab aega. Piisab ühest telefonikõnest ning auto äraviimisest, mille hiljem töökojast kätte saab,“ kirjeldas teenuse toimimist RSA kahjukäsitluse osakonna juht Eero Link.

RSA telefoniteenust kasutanute hulgast on kahjukäsitlusega rahul või väga rahul 95 protsenti klientidest. RSA Kindlustuse juhi Kaido Kepi sõnul tuleneb rahulolu mugavusest kahjunõuete lahendamisel. „Telefonilahendus vähendab ajakulu, sest kindlustusselts tegeleb juhtumiga otsast lõpuni ise. Klient ei raiska oma aega ega närve,“ põhjendas Kaido Kepp positiivset tagasisidet.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. July 2008, 15:14
Otsi:

Ava täpsem otsing