Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Baltika toob turule kortsuvaba ja vett hülgava reisiülikonna

24. juuli 2008, 16:47

Baltika turundusdirektor Anu-Mall Naarits
ütles Äripäevale antud intervjuus, et ettevõte toob turule kortsumiskindlast ja
vett hülgavast riidest reisülikonna.

Järgneb intervjuu Anu-Mall Naaritsaga.

Kuidas hindate, kuivõrd hästi tuntakse Montoni, Mosaici ja ka teisi brände Venemaal, Ukrainas, Poolas? Kas teete brändide paremaks tundmiseks ostjate seas ka reklaami (näiteks teles või lehes või väljas)?

Montoni ja Mosaici tuntus nendes riikides kasvab pidevalt. Montoni tuntuse kasvu esimene nn tunnustusepääsuke oli Ukrainas, kus juba kaks aastat peale Montoni turule toomist valiti Monton aasta parimaks naisterõivaste brändiks ning üks tunnus, mille alusel hinnang anti, oli ka brändi tuntus.

Loomulikult on viimastel aastatel konkurents kasvanud, kuid tänu regulaarsele turunduskommunikatsioonile, uute kaupluste headele asukohtadele suurtes kaubanduskeskustes ning aktiivsele lojaalse kliendibaasi ehitamisele oleme oma edu säilitada suutnud. Venemaal näiteks kannavad paljud telestaarid ja armastatud sportlased Montoni rõivaid.

Mosaici nime all oleme meeste ja naiste kontorirõivaid müünud vaid pisut üle kahe aasta ning kauplused uutes ja populaarsetes kaubanduskeskustes, regulaarsed turunduskampaaniad ja järjest kasvav kliendibaas aitavad tuntuse tõstmisele kaasa.

Keda peate enda suurimateks konkurentideks Venemaa, Ukraina, Poola, aga ka Balti turgudel? Ja milline on teie eesmärk ses osas?

Konkurents nendel turgudel on jõudsalt kasvanud, viimastel aastatel on hüppeliselt kasvanud uute kaubanduskeskuste arv ning paljud uued rõivabrändid on sisenenud nendele turgudele. Montoni konkurentidest on kõikidel turgudel esindatud Zara ja Mango, aga Venemaal pakub lisaks tugevat konkurentsi ka briti taustaga TopShop.

Mosaici kontorirõivale on tugevnenud konkurents ühelt poolt Venemaa kohalike tootjate brändide poolt, mille hulka kuuluvad näiteks Zarina, Oggy, BeFree, teisalt aga ka tugevad rahvusvahelised tegijad nagu näiteks Mexx on juba turul väga tugevasti kanda kinnitanud. Meie senine kogemus näitab, et suudame edukalt nende brändidega erinevatel turgudel konkureerida.

Miks ikkagi Baltmani bränd ennast ei müü nii hästi, kas Balti riikide mehed ei osta ülikondi ja eelistavad pigem vaba-aja stiili või on asi ainult kallimas brändis? Kas on plaanis midagi ette võtta selles osas? Mida?

Rõivakaubanduses oleme märganud, et mehed tunduvad reageerivat majanduslanguse sõnumile tõmmates kokku kulutusi muude asjade hulgas ka rõivaste ostult. See tendents on nähtav meie kõikide brändide meesterõivastes.

Samas oleme veendunud, et meil on reservi pakkumaks meestele veel paremaid rõivaid. Näiteks Baltmanis, mis on positsioneeritud keskmisest kõrgemasse hinnaklassi, plaanime sügisel laiendada populaarset kortsumisvaba ja vett hülgava materjaliga Travel ehk reisiülikondade valikut.

Lisaks pakume suuremat sortimenti uusi nn kliimakontrolliga ülikondi, kus kangas hoiab soojast ruumist õue jahedasse minekul oma temperatuuri. Usume, et sellised meeste vajadustest lähtuvad rõivad toovad nii meie püsikliendid kui ka need, kes kallemaid brände on endale lubanud, sagedamini Baltmani poodi oma garderoobi uuendama.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. July 2008, 16:44
Otsi:

Ava täpsem otsing