Eesti tarbija nõus meelelahutuselt kokku hoidma

Hille Tressum 31. juuli 2008, 15:30

Kulutuste kärpimiseks on Eesti tarbija
valmis loobuma meelelahutusüritustest, Leedu tarbija hoiaks aga kokku kallimate
toodete pealt.

Sarnaselt Eesti tarbijaga on ka Läti tarbija suurenenud kulutuste tõttu valmis hoidma endisest rohkem kokku meelelahutuse ja kultuuri pealt.

Kaubanduskontserni Maxima Grupe tellitud uuringust selgub, et hirm halveneva majanduse ees on kõige suurem leedulastel ja nad on seetõttu altimad otsima soodsaimate hindadega poode, ostma odavamaid tooteid. Samuti hoiaksid nad kokku nii riiete, väljas söömise kui ka kultuuriürituste pealt.

Kõige kergekäelisemalt loobuksid Balti tarbijad vaba aja ja mitte esmavajalikest toidukaupadest, samuti mitte esmavajalikest tööstuskaupadest.

Tarbijatelt uuriti ka, mida saaksid suured kaubandusketid teha, et tarbijat nirus majandusolukorras vähekegi aidata. Siinkohal pakkusid leedukad välja, et kaubandusketid ei tõstaks peamiste toiduainete hindu. Sellega olid nõus ka eestlased. Samuti pakkusid kõikide riikide küsitlejad välja, et kauplused võiksid korraldada rohkem hinnakampaaniad.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
31. July 2008, 15:31
Otsi:

Ava täpsem otsing