Fotod: särtsakas Pagani Zonda

06. august 2008, 12:35

Kujutlege meie ehmatust, tabasime selle
auto hindamatu prototüübi kihutamas suvalises maakohas Ameerikas, seda enam, et
auto oli väga vähe maskeeritud, kirjutasid Automedia spioonifotograafid.

Olgugi et firmalogo oli kaetud musta kleeplindiga, polnud siiski vähimatki kahtlust, et tegu oli 2010. a Pagani Zonda F'iga. Uue põlvkonna Zonda F saab täiesti uue esiosa, auto tagaosa on saanud uue, voolujoonelisema disaini. Ka difuusor on saanud uue kuju ning kesk auto mootorikatet toretseb täiesti uue kujuga õhuvõtuava.

Autos sees hakkab silma „Zonda F” nimesilt kipplülitite kohal, peale uue käiguvalitsa ei paista ent sisemuses suuri muutusi tehtud olevat. Sel Paganil on hirmsuurte mõõtudega rehvid: 335/30/ZR20 Pirelli Pzero Rosso taga ja 255/35/ZR19 ees, velgede tagant paistavad vastavalt päratusuured keraamilsed pidurikettad.

Millist mootorit kasutatakse, jäi seekord saladuseks - Pagani soovib seda ilmselt hoida saladusena, sest mootorikatte klaasosa oli kleeplindiga kindlasti kinni kaetud. Uute ning suuremate õhuvõtuavade põhjal otsustades võib siiski arvata, et mis tahes mootor uuel autol ka ei ole, tarvitab see rohkem õhku kui praeguse Zonda F Mercedes AMG 7,3L V8.

Liigub ringi kuulujutt, et uuel Zonda F’il on kas McLaren SLR 722 5,4-liitrine ülelaadimisega V8 või siis hoopis hiljuti ilmavalgust näinud Mercedes SL65 AMG Black-seeria V12 topeltturbomootor. Olgu uus mootor milline tahes, võib siiski arvata, et see arendab 600-700 hj. Uue põlvkonna Zonda F läheb tootmisse 2009. a esimeses pooles ja kui soovite endale auto soetada, siis arvestage, et tootja soovitatud jaehind on vähemalt 650 000 dollarit.

Tõlkis Sven Tallo

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. August 2008, 13:16
Otsi:

Ava täpsem otsing