Taevas: reklaamidest vaatab vastu rikkalik keskpärasus

Annika Matson 13. august 2008, 15:00

Reklaamibüroo Taevas
ideekirjutaja Arno Jürjens tõdes aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et
häid reklaame jääb üha vähemaks ja kõik taandub keskpärasusele.

"Lappasin läbi viimase kuu ajalehed ja ajakirjad, jooksin õhinal õue nagu peni, kes ajab autot taga – oi ei tea, mis teeks, kui kätte saaks. Kuid ainus, mis kõikjalt vastu vaatas, oli rikkalik keskpärasus," kommenteeris Jürjens ning lisas: "Sõnumid, mis on võimalikult tagasihoidlikuks sõnastatud, et need jumala eest kedagi ei solvaks, ning kujundused, millest mitte keegi jumala pärast valesti aru ei saaks. Ühesõnaga, kedagi eriti ei puudutaks. Mõistagi, üksikute eranditega".

"Pöördusin raadio poole. Sealgi oli/on valdav osa ühemehe tobedad sisemonoloogid – ise küsin, ise vastan. Tõeline teater nupust nikastanutele. Ja ikka nii, et iga loll aru saaks. Loomulikult, ikka üksikute eranditega. Televiisor rääkis juba natukene teist keelt, kuid eks meil ole alati andekad filmimehed olnud. Aga kuna ma ei taha endaga tülli minna, siis küsin ikkagi: "Kui teleklipis räägitakse justnagu tuhajuhanitega, siis kes teie kliendid on?" Sel hetkel sõitis akna alt mööda n-ö hulkuv tänavareklaam. Teate, see järelhaagise peale ehitatud välireklaami kandja, mis tavaliselt seisab kusagil tänava ääres või siis parklas. Vaatasin seda ja mõtlesin, et tõsi ta on, loomadele tehakse täiesti arvestatavat reklaami. Ega nemad eriti virise kah. Sihtrühma uuringuid ei saa ka neile teha. Seega ei saa juhtkond turundusosakonnale ühtegi hirmu jäädavalt sisse süstida. Siin see on. Reklaamileid loomariigist".

PS. Auto katusel on söögikauss.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. August 2008, 15:00
Otsi:

Ava täpsem otsing