Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eestlased hakkasid Gruusiat toetama agarama veiniostuga
"Old Tbilisi müük kasvas kaks korda," lausus Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht. "Vaatasime ka Borjomi vett, kuid see on stabiilselt sama hästi müünud."
A-Selveri juhi Iivi Saare sõnul on Selveriteski tunda Gruusia veinide müügi kasvu. "Ei saa öelda, et Gruusia veine on hakatud nüüd tohutult ostma, kuid täna öeldi mulle, et tellimused on veidi suuremaks läinud," märkis Saar eile.
Maxima Eesti avalike suhete juhi sõnul on viimaste päevade valguses hakatud Gruusia veini rohkem ostma. "Plahvatuslikust müügi kasvust Gruusia veinida osas rääkida ei saa, aga ostetakse küll rohkem. Üritame neid paremini välja pakkuda, protsentides öelda veel ei oska," rääkis Erilaid.
Inimesed ostavad avalike suhete juhi sõnul praegu ikka soodsamaid veine, Gruusia veinid pole aga kõige soodsamad.
Old Tbilisi veine toob Eestisse ainsana Pernod Ricard Estonia OÜ. Ettevõtte emafirma Pernod Ricard on kahest Prantsuse aniisiviinatootjast alguse saanud rahvusvaheline suurkorporatsioon, mis märtsis ostis Absolut vodkat tootva Rootsi V&S Groupi.
Alates Gruusia konflikti algusest ei ole Läti kaupmehed täheldanud Gruusia toodete müügi kasvu.
Läti uudisteportaal Diena kirjutas, et Lätis on nõudlus Gruusia toodete järele kasvanud vaevumärgatavalt.
Kõige rohkem täheldati Gruusia toodete vastu suuremat huvi Leedu päritolu säästuketis Maxima.
"Tegime statistikat, millest selgus, et 10. ja 11. augustil müüsime 7% rohkem Gruusia veini kui eelmise nädala samadel päevadel (pühapäeval ja esmaspäeval - toim)," rääkis portaalile Maxima pressiesindaja.
Pressiesindaja lisas, et Gruusia veinid ei kuulu teps mitte odava kauba kategooriasse, vaid pigem keskmise hinnaga või isegi kallima kauba hulka.
Autor: Kaisa Tahlfeld