Rõtov: online-toodetes toimub turuosa kasv

18. august 2008, 14:50

ASi Äripäev peadirektori Igor Rõtov
kommenteeris ettevõtte I poolaasta majandustulemusi, et suurim probleem on
reklaamitulu langus, kuid online-toodetes toimub turuosa kasv.

"Kui vaadata, mida oleme realiseerinud, siis käsiraamatute kirjastus, mille ostsime, annab kasumit. Meditsiinileht on jooksvatelt kuludelt-tuludelt jõudnud nulli. Teisel poolaastal loodame saavutada siin kasumit. Muude toodete osas on praegu vara hinnata," rääkis Rõtov.

"Suurim probleem on reklaamitulu langus. Kui esimesel poolaastal reklaami käive püsis eelmise aasta tasemel, siis praegu oleneb asjade käik sellest, milliseks kujuneb turg sügisel," lisas ta.

Rõtov märkis, et selgelt negatiivne trend on trükiväljaannetes, kus ollakse märksa ettevaatlikumad kui mõned kuud tagasi.

"Aga jätkuvalt paistab, et online-toodetes toimub turuosa kasv. Kui strateegiliselt hinnata, siis praeguses olukorras kui turuolukord on väga raske, oleme mõõdukad oma hinnangutes vanadele paberväljaannetele. Samas oleme üsna agressiivsed tekitama turule online-tooteid," sõnas ta.

Järgmise aasta plaanidest rääkides ütles Rõtov, et kindlasti tuleb läbi mängida ka kõige negatiivsemad stsenaariumid. "Praegu oleme arvestanud, et kasv pidurdub, kuid me pole läbi mänginud stsenaariume, kus toimub langus turgudel."

"Turuosa oleme isegi suurendanud, vähemalt hoidnud samal tasemel erinevates segmentides. Äripäeva puhul teeb optimistlikumaks, et kindlasti meie majanduslik positsioon turul on märksa parem kui enamikel konkurentidel," ütles peadirektor.

Rõtov kommenteeris konkurentide tegevust, et kui vaadata börsiettevõtteid, siis näiteks Ekspress Grupi või Eesti Meedia kasum-käive muutuvad analoogiliselt Äripäevale. "Kuna neil oli lähteplatvorm mõnevõrra nõrgem, siis konkurentidel võib tekkida kiiresti probleeme likviidsusega ehk laenude teenindamisega," lisas ta.


Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
18. August 2008, 15:14
Otsi:

Ava täpsem otsing