Raskustes firma suurim viga on rapsimine

27. august 2008, 10:50

EBSi teadusprorektor ja juhtimise õppetooli
juhataja Ruth Alas ütles Äripäevale, et majandusraskustes olev ettevõte
unustab sageli pikaajalise perspektiivi ja hakkab tegema samme, et kohe raha
saada.

Äripäev küsis Alasilt, milliseid vigu teeb majandusraskustes olev ettevõte kõige sagedamini.

Alas vastas: "Majandusraskustes olev ettevõte unustab sageli pikaajalise perspektiivi ja hakkab tegema samme, et kohe raha saada. Seejuures unustatakse kõige sagedamini eetilisus ja kliendi huvid. Unustatakse, et petetud või mitte mõistetud kliendil on valida mitmete ettevõte vahel, kellelt teenust osta ja seetõttu mõjuks just majandusraskuste olukorras väga hästi, kui kliendile tullakse vastu isegi üle tema ootuste: sellega saavutatakse kliendi pikaajaline lojaalsus".

Pikemalt räägib Alas sel teemal 11. septembril toimuval Äripäeva seminaril "Muudatuste juhtimine ettevõttes".

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
01. September 2008, 08:29
Otsi:

Ava täpsem otsing