Hansapanga logovahetus maksab 150 miljonit krooni

15. september 2008, 16:40

Hansapank kulutab 150 miljonit Eesti
krooni, et vahetada vanad logod uute Swedbanki omade vastu.

„Logovahetuse eelarve on kolme Balti riigi ning Rootsi peale kokku orienteeruvalt 150 miljonit Eesti krooni,“ ütles aripaev.ee-le Hansapanga pressiesindaja Kristi Künnapas.

Künnapase kinnitusel jaotub nimetatud 150 miljonit krooni kahe aasta peale ning sellest enamus kulub kontoritele uue välimuse andmiseks.

Küsimusele- kas Hansapank kaotab nimevahetusega kliente- vastas Künnapas: „Usume, et suure panga nimevahetus võib tekitada emotsioone, ent samas oleme ka kindlad, et panga juures on usaldusväärsus ja pakutavad teenused olulisemad kui nimi.“

Täna algas nimevahetuse protsess, mille jooksul Hansapanga uueks nimeks saab Swedbank. Täielik üleminek ühtsele uuele nimele ja brändile on kogu Baltikumis plaanis lõpule viia sügiseks 2009, teatas pank. Panga juriidiline nimi muutub 2009. aasta kevadel.

Swedbanki ajalugu ulatub aastasse 1820, mil Göteborgis loodi Rootsi esimene hoiupank. Praegu tegutseb pangagrupp mitmetes riikides, teiste seas Rootsi, Soome, Norra, Taani, Hiina, Venemaa, Ukraina ja Balti riigid. Swedbanki grupis töötab üle 22 000 inimese. Kokku on Swedbanki grupil oma koduturgudel Rootsis, Eestis, Lätis ja Leedus enam kui 9 miljonit era- ja pool miljonit äriklienti. Swedbanki grupp omandas Hansapanga aktsiad sajaprotsendiliselt 2005. aasta kevadel. Swedbanki bränd loodi FöreningsSparbankeni ja Hansapanga koostöös 2006. aastal.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    15. September 2008, 18:10
    Otsi:

    Ava täpsem otsing