Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Jumalaga, Hansapank!
Hansapanga logovahetuse eelarve on kolme Balti riigi ja Rootsi peale kokku 150 miljonit krooni. Summa on jagatud kahe aasta peale ja enamik sellest kulub pangakontoritele uue välimuse andmiseks.
"Nimevahetus ei too kaasa sisulisi muutusi klientide ega meie töötajate jaoks," rääkis Swedbanki grupi Balti panganduse juht Erkki Raasuke. Kõik Hansapangaga sõlmitud lepingud ning neist tulenevad õigused ja kohustused kehtivad endisel viisil.
"Oleme alati tahtnud teha Baltimaade parimat panka ning kõik otsused - ka meie liitumine Swedbanki grupiga - on seda eesmärki teeninud. Nimemuutusest olenemata on meie eesmärk olla ikka turuliider ja parim tööandja," lisas Raasuke.
Swedbanki grupi juhi Jan Lidéni sõnul on Baltimaad Swedbanki jaoks majanduse jahtumisest olenemata oluline piirkond. "Soovime Balti riikides edukalt tegutseda ka kaugemas tulevikus," ütles ta.
Nimevahetus viiakse lõpule aasta jooksul. Esialgu vahetub panga bränd - see tähendab, et lähikuudel muutuvad panga nimi ja logo internetipankades, vahetatakse sildid pangakontoritel ning panga tooteid reklaamitakse edaspidi Swedbanki nime alt.
Panga juriidiline nimi muutub 2009. aasta kevadel.