Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Interbrand: maailma parim bränd on Coca-Cola

26. september 2008, 13:34

Business Week avaldas täna
brändikonsultatsioonifirma Interbrand maailma parimate kaubamärkide TOP 100,
mille esikoht kuulub jätkuvalt Coca-Colale.

Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog kommenteeris, et Interbrandi tabelist mahuvad Eesti esikümnesse Nokia ja Toyota. “Uue tehnoloogia esindajad on tõusnud, aga see sõltub mõõtjast. Osas pingeridades on Google jõudnud ammu esikümnesse, Interbrandi tabelis jõudis alles nüüd,” ütles ta.

Voog rõhutas, et pingerida sõltub metoodikast. “Interbrand kasutab diskonteeritud rahavoogude meetodit,” selgitas ta.

Voog ütles Interbrandi parimat brändi kommenteerides, et Coca-Cola oleks Eestis parimate hulgas, kuid esikümnesse ei mahu.

Interbrandi maailma parimate kaubamärkide TOP 20. Sulgudes kaubamärgi väärtus miljardites dollarites:

1. Coca-Cola (66,667)
2. IBM (59,031)
3. Microsoft (59,007)
4. General Electric (53,086)
5. Nokia (35,942)
6. Toyota (34,050)
7. Intel (31,261)
8. McDonald's (31,049)
9. Walt Disney (29,251)
10. Google (25,590)
11. Mercedes-Benz (25,577)
12. Hewlett-Packard (23,509)
13. BMW (23,298)
14. Gillette (22,069)
15. American Express (21,940)
16. Louis Vuitton (21,602)
17. Cisco (21,306)
18. Marlboro (21,300)
19. Citi (20,174)
20. Honda (19,079)

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
26. September 2008, 21:05
Otsi:

Ava täpsem otsing