Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kontuur: brändi edukuse tagab lojaalsus

26. september 2008, 21:05

Reklaamiagentuuri Kontuur juht Jane Oblikas
ütles Interbrandi edetabelit kommenteerides, brändide järjepideva
edukuse tagab peamiselt lojaalsus.

Oblikas ütles, et brändide edukus sõltub enamasti tarbijate lojaalsusest. Interbrandi TOP 100 esikolmik oli ka eelmisel aastal sama: Coca-Cola, IBM, Microsoft.

“Edukuse annab nende inimeste hulk, kes on lojaalsed sellele brändile. Kuidas lojaalsust saavutada, selles on küsimus. Kui teist korda toodet ei osta, siis ei saa bränd olla järjepidevalt tugev,” rääkis ta.

Oblikas tõi näite, et tal on viies Nokia. "Ma pole pettunud, nad pole suutnud küll üllatada, aga on andnud piisavalt heal tasemel toote, mis tähendab, et neil peab olema kõva tootearendus ja väga heal tasemel ja stabiilne kvaliteet,” lisas agentuuri juht.

Oblikas rääkis, et tuntud brände tugevdab ka brändiuputus, mida on näha kõikides eluvaldkondades. Kui tarbija jääb mingi firma toodanguga rahule, et viitsi ta konkurentide samaväärseid tooteid katsetada.

“Kui üks bränd on minu jaoks piisav, siis ma jään selle juurde. See ongi minu arvates üks põhjus, miks tipus on samad brändid - nad on suutnud hoida tarbijaskonna rahul ja inimene on piisavalt laisk, ei viitsi seda välja vahetada,” põhjendas ta.

Maailma parimaks brändiks kuulutatud Coca-Cola kohta ütles Oblikas: “Coca-Cola puhul maitstakse osaliselt brändi, nad panustavad sellesse tohutult. Seal mängib imago olulisemat rolli kui maitse.”

Oblikas lisas, et üldiselt on Eestis kohalikud brändid lääne omadest populaarsemad. Esimeste seas meenusid talle Kalevi, Hansapanga ja Rakvere Lihakombinaadi brändid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
26. September 2008, 21:05
Otsi:

Ava täpsem otsing