Agentuur: reklaamibüroode püksivöö on pingule tõmmanud

29. september 2008, 18:05

Reklaamiagentuuri Image Empire tegevjuhi
Magnus Luzkovi sõnul on praeguses majanduskliimas reklaamiagentuuride püksivöö
mitme augu võrra pingumale tõmmanud, sõltuvalt sellest, mis valdkonna
ettevõtteid teenindatud on.

"Reklaamiagentuuride püksivöö on mitme augu võrra kindlasti pingumale tõmmanud - kellel rohkem, kellel vähem - sõltuvalt sellest, kes millise valdkonna ettevõtteid teenindanud on. Samas on nüüd just see aeg, kus hiljem alustanud agentuurid saavad rohkem löögile pääseda: olukorras, kus kampaaniaid tehakse vähem, on turundusjuhtidel rohkem aega ideekonkursside korraldamiseks ja töö saab see, kelle idee on parem. Ajutöö muutub populaarseks," märkis Luzkov.

Image Empire kasutab tegevjuhi sõnul praegust olukorda selleks, et muutuda valdavalt disainitööd tegevast agentuurist kommunikatsiooniideid pakkuvaks agentuuriks. "Personali oleme vähendanud paari inimese võrra," lisas ta.

"Ikka olen Kuldsest Haamrist kuulnud ja elan positiivses mõttes kaasa agentuuridele, kes leiavad aega ja tahtmist mõõduvõtmistel osaleda. Kui Eestit hakatakse pidama heade reklaamiideede maaks, siis toob see igatahes rohkem kasu kui kahju. Konkursivõidud aitavad agentuuri paremini müüa, ega neil puhtast edevusest osaleta," kommenteeris Luzkov küsimust, kas Kuldsel Haamril saavutatud võidud võivad Eestisse rohkem potentsiaalseid kliente meelitada ning ka teistel agentuuridel tööpõldu laiendada.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. October 2008, 12:06
Otsi:

Ava täpsem otsing