Kuldse Haamri võitja: mõni büroo on võimetu klienti raskusest üle aitama

29. september 2008, 13:02

Reklaamikonkursi Kuldne Haamer võitja
reklaamibüroo Identity juhi Ants Lusti sõnul on osad bürood võimetud aitama oma
kliente üle raskematest aegadest.

Majanduslangus mõjutab ka reklaamiagentuure, kuid esimesena tunnevad Lusti sõnul seda mõju oma nahal need, kes ei suuda reklaaminduses väärtust luua. Samuti ei oska tema sõnul mõned ettevõtted majanduslikult raskel ajal oma kliente aidata. „Mõned on võimetud aitama kliendiettevõtteil raskemad ajad üle elada ja omi tugevusi maksma panna,“ lausus Lusti.

Tema juhitav ettevõte Identity võitis Riias toimunud rahvusvahelisel reklaamikonkursil Golden Hammer peapreemia. See on esmakordne juhtum, kui 18 riigi agentuuride tööde seast saab Eesti agentuur sellise tähelepanu osaliseks. “Eesti agentuuridest jõudsid konkursi finaali veel Vatson Vatson ja Age McCann. Võidu tõid meile aga konkreetselt tööd Tallinn 2011 SA-le, keskkonnainfole ja kultuuriministeeriumile,“ lausus Lusti, kelle sõnul on konkursil osaletud mitmeid kordi, üle-eelmisel aastal saavutati näiteks hõbehaamer keskkonnaministeeriumile loodud visuaalse identiteedi eest.

„See väärtustab tehtud tööd ja loob võimaluse oma tehtut kõrvutada teiste maade parimatega, tõeliselt suurte rahvusvaheliste agentuuridega,“ leidis Lusti, kelle sõnul saadi konkursil kokku 6 auhinda: 3 hõbehaamrit, 1 kuldhaamri, 1 Grand Prix ja aasta loovagentuuri tiitli.


Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
30. September 2008, 15:32
Otsi:

Ava täpsem otsing