Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuldse Haamri võitja: oma tugevused tuleb maksma panna aitama
See on esmakordne juhtum, kui 18 riigi agentuuride tööde seast saab Eesti agentuur sellise tähelepanu osaliseks. "Võidu tõid meile Tallinn 2011 SA-le, keskkonnainfole ja kultuuriministeeriumile tehtud tööd," märkis Lusti.
Eesti agentuuridest jõudsid konkursi finaali veel Vatson&Vatson ja Age.
Vatson&Vatsoni tegevjuhi Raul Puusepa sõnul on konkursid ka üldiselt Eestile kasulikud, kuid rohkem on need kasulikud ikkagi osalejatele.
"Me peame veel õppima seal osalemist. Žüriis ei istu mitte inimesed, kes teavad tööde esitajatest kõike, nagu Eestis Kuldmuna konkursil on, vaid seal olid žüriis erinevate maade inimesed, kes näevad töid esimest korda. Seal tuleb oma töid hoopis teistmoodi esitada," kommenteeris Puusepp Kuldse Haamri konkurssi. "Need, kes sellest aru said, need ka võitsid," märkis Puusepp.
Eesti majanduses toimuv pole puudutamata jätnud ka reklaamibüroosid, esimesena tunnevad Lusti sõnul seda mõju oma nahal need, kes ei suuda reklaaminduses väärtust luua.
"Mõned on võimetud aitama kliendi ettevõtteil raskemad ajad üle elada ja omi tugevusi maksma panna," lausus Lusti.
Puusepa sõnul tegid nemad keerulisema perioodi tarbeks reklaamiturul vajalikud otsused juba ammu ära, nüüd on plaanis pigem laienemised.
"Nägime seda ette, et on tulemas teistsugused ajad, kuid mina ei nimeta neid rasketeks aegadeks. Meil läheb hästi!" kommenteeris Puusepp reklaamibüroode näguripäevi majanduslanguses.
Samuti on Puusepa sõnul alati võimalik kasu lõigata, ka surutud majandusolukorras. Puusepp ütles, et edu valemi olulised märksõnad on efektiivsus ja töökorraldus.
"Inimestest oleneb ju nii palju!" lisas ta.
Autor: Kaisa Tahlfeld