Creatum kujundab 1,5 mln kr eest kaitseväe mainet

30. september 2008, 14:50

Eesti kaitseväe värbamiskeskuse juhataja
Lauri Kurvits ütles, et kaitseväe maine- ja reklaamikampaania lepingu kolmeks
aastaks sai reklaamiagentuur Creatum, kes selle aasta jooksul kujundab keskuse
mainet 1,5 miljoni krooni eest.

Kurvits ütles, et kaitseväe maine- ja reklaamikampaania lepingu kolmeks aastaks sai reklaamiagentuur Creatum. "Nende idee ja selle edasiarendus järgmiseks kolmeks aastaks oli kõige parem," põhjendas ta.

Kurvits lisas, et novembri algusest suure tõenäosusega tuleb kampaania avalikkuse ette. "Kampaaniaid tehakse etappide kaupa nagu ikka aastas üks-kaks korda. Muul ajal jooksevad konkreetsemad värbamiskuulutused jms."

"Proovime sõlmida konkursi võitjaga raamlepingu, kellega saame vastavalt oma eelarvelistele vahenditele koostööd teha järgnevatel aastatel," ütles Kurvits.

Kurvitsa sõnul on kampaania selle aasta eelarve 1,5 miljonit krooni, kuid ta ei tea järgnevate aastate kampaaniate summasid, kuna riigiasutusena oleneb kõik keskuse rahalistest vahenditest.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    03. October 2008, 14:12
    Otsi:

    Ava täpsem otsing