Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
2. koht: Favorile tagas koha esikolmikus uuendusmeelsus
ASi Favor nõukogu esimehe Almar Proosi sõnul püüab ettevõte olla uuendusliku suhtumisega ja avatud uutele ideedele.
"Meie inimesed käivad palju maailma tööstusettevõtetes, et näha, kuidas mujal äri aetakse," märgib Proos. "Sel moel oleme jõudnud moodsaima tehnoloogiani ja lõpuks ka töötajate arendamiseni." Just inimesed on Proosi hinnangul olulised kõrge tootlikkuse saavutamisel ning nende meelestatus muutub määravaks, kui ettevõte tahab olla uuendusmeelne.
Favor müüb ekspordiks 60% toodangust. "Tänavune investeeringute maht on 32 miljonit krooni, järgmise aasta plaan on 40 miljonit," selgitab Proos. "Majanduse olukord Eestis neid otsuseid ei mõjuta, sest kõikide rahapaigutuste põhjendus on ekspordivõime suurendamise vajadus."
Favor on võtnud suuna liikuda välisturgudele ka toodetega, mida siiani müüdi vaid Eestis.