Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Ettevõtjad: edu püsib ekspordil ja püsiklientidel

13. oktoober 2008, 15:04

Arendavat eksporti, suuri lepingulisi
kliente ja väljakujunenud püsiklientuuri pidasid augustis tehtud küsitlusele
vastanud teenindusvaldkonna juhid kõige olulisemateks edu püsimise
põhjusteks.

Uuringuga sooviti hinnata ettevõtete seisundit juhi enesetunde kaudu majanduse pöördehetkel, teatas KlienditeenindusKeskus. Tavapärase majandusnäitajate ja numbrite teadasaamise asemel esitati küsimusi emotsionaalselt tasandilt ning uuriti, kuidas tunnevad juhid ennast augustis 2008.

Oma tunnetest keeldus rääkimast 42% küsitletutest, kes tegelikult olid telefonis üpris pahurad ja närvilised. Teine pool 58% olid aga meelsasti nõus jagama oma mõtteid ja nende tulemuste kohta saategi allpool ülevaate.

Kokku sattus küsitlusse 100 erinevate teenindusvaldkondade ettevõtete juhti. Umbes 15% juhtidest pidas oma strateegiaid ärisaladuseks.

Kuus edu püsimise põhjust, mille ettevõtete juhid välja tõid:

arendav eksport
suured lepingulised kliendid
väljakujunenud püsiklientuur
mitmekülgne tootevalik
sabiilsed hinnad
paindlik hinnapoliitika

Üheksa põhjust, mis tekitavad juhtidele negatiivset enesetunnet praeguses majandussituatsioonis:

suured investeeringud
tugev konkurents
rahaliste ressursside (käibevahendid) nappus
vähene püsiklientuur
suured võlad
ehitusturu langus
kütuse hindade tõus
majanduslangus
kõrged hinnad

Kuus strateegilist otsust, mida juhid kaaluvad, et parandada ettevõtte seisundit:

parandada oma teenust/toodet
tõsta müügimeeskonna professionaalsust
alandada hindu ja kärpida kulusid
laiendada oma tegevust turul
meeskonna arendamine
teha sooduspakkumisi


Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. October 2008, 15:04
Otsi:

Ava täpsem otsing