Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinn nuputab veokitele piiranguid

    Kevadel kuulutas Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli, et linn asub kaardistama üle 3,5-tonniste veokite peamisi liikumiskoridore.
    Eesmärk oli 1. oktoobrist lubada selliseid veokeid ainult teatud tänavaile, et vähendada sellega tolmu ja liiklusummikuid linnas.
    Tallinna kommunaalameti juht Ain Valdmann selgitab, et edasilükkamise põhjuseks on Tallinna Tehnikaülikooli Teedeinstituudilt tellitud uus uuring, mis annab detsembriks vastuse, kuidas mõjutab ühistranspordi täituvusest tulenev koormusjõud tänavakatetele.
    Uuringu valmimise järel analüüsib kommunaalamet koos transpordiametiga ja vajadusel ka Tallinna Tehnikaülikooli Teedeinstituudiga uuringute tulemusi ning teeb ettepanekud raskeveokite liikluse piiramiseks Tallinnas.
    Teedeinstituudi teaduri Tiit Metsavahi kinnitusel ei ole neilt raskeliikluse teede kaardistamise tööd tellitud.
    Metsavahi hinnangul on raskeliikluse teema ületähtsustatud.
    "Võttes kesklinna piiril kõik raskeveokid, bussid ja trollid kokku, on seal absoluutne sagedus isegi veidi väiksem kui see oli 1973. aastal," väitis Metsavahi.
    Liiklusloenduse järgi on suurim raskeliikluse voog Järvevana teel, kus kell 9.00-10.00 liigub ühes sõidusuunas umbes 180 masinat.
    Järgnevad Tammsaare tee ja Peterburi tee (Väo), kus ühes sõidusuunas sõidab umbes 160 veokit tunnis.
    Mujal ei ületa masinate liiklussagedus 100 autot tunnis.
    Metsavahi sõnul tundub üheks kriitilisemaks ajaks olevat kell 9.00-10.00. Mõnevõrra hõredam on liiklus kell 15.00-17.00.
    Autoettevõtete Liidu tegevdirektor Villem Tori usub, et piiranguid hoopis tihendaksid linnaliiklust.
    "Kui paneelikoormat tükeldada, siis tekib ju veelgi autosid juurde," ütles Tori.
    Ka Smarten Logisticsi juhatuse esimees Mait Miller viitab, et suurte autode liikluse piiramine toob sõidukeid vaid juurde.
    Üks veok võrduvat 3-5 kaubikuga.
    Kui linn tahab autode hulga vähendamiseks liiklust piirata, siis ei pea kehtestama eraldi lubade taotlemist.
    Piisab, kui autojuhil on ette näidata veoleht, et peab kauba teatud tsooni sõidutama. Koormuspiirangute puhul tuleks välja panna aga vastavad teated, et kaubaomanik teaks, et ta peab koorma jagama mitmeks osaks.
    Otseselt Tallinna kliente teenindab meil iga päev umbes 5-7 üle 3,5tonnist veokit.
    Vastavalt kaubamahule teevad nad kuni kolm jaotusringi ja pärastlõunal ka hankeringe.
    Kindlasti ei ole ühelgi meie praegusel veoteenuse osutajal kusagil seismas või n-ö ootel väiksemaid veokeid.
    Kas vahetame teenuse osutajaid või vahetavad olemasolevad vedajad autoparki, eks see selgub siis, kui reaalne vajadus tekib.
    Veokulude tõus on sellisel juhul garanteeritud. Lisaks võib tekkida ka vajadus laadimissildade või muude laadimistingimuste muutmiseks, sest üldreeglina kuni 3,5tonnise kandejõuga väikeveokeid või kaubabusse enamlevinud kõrgusega laadimissildadelt laadida ei saa.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Saksa majandus sai ootamatu tõuke
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Venemaa tõmbab väed välja Mägi-Karabahhist
Venemaa viib Mägi-Karabahhist välja kõik oma väed ehk sisuliselt 2000 sõdurit, vahendab välismeedia.
Venemaa viib Mägi-Karabahhist välja kõik oma väed ehk sisuliselt 2000 sõdurit, vahendab välismeedia.