Garantiiremont nõuab kliendilt hobusekannatust

15. oktoober 2008, 07:34

Kui buumiajal oli ehitajatel
garantiitöödest pääsemise ettekäändeks ajanappus, siis nüüd põhjus, et see ei
too sisse ja rikub nime.

"Aga mis mul üle jääb…?" ahastas Tallinnas Liivalaia 3 viiekorruselise kortermaja elanik Anne Lepik praakkatuse tõttu hallitava korteri taustal. Kahe aasta eest oktoobris ehitas 1930ndatel valminud elamule uue valtsplekist katuse Raintar Ehitus OÜ. Juba esimesel aastal hakkasid ülemise korruse seinad hallitama.

Seitsekümmend aastat korralikult toiminud külm pööning on muudetud umbseks ja seinte kohal lõppev aluskate laseb plekialuse kondensvee nõrguda müüridesse.

Viimase aasta jooksul oma korteris paarisaja tuhande eest remondi teha lasknud Lepiku kinnitusel olid isegi ennesõjaaegsed juhtmetorud seintes liigveest läbi roostetanud. Veel garantii alla käiva praaktöö parandamisnõuded ehitaja vastu on jooksnud liiva.

Aadressil Luise 18 asuva Raintar Ehitus OÜga kontakti saada ei õnnestunud. Äriregistri andmeil ikkagi tegutseval, kuid eelmisel aastal sissekandeid korduvalt muutnud firma telefon juhatas hoopis Raintar Tootmise büroosse.

"Pööningul pole ventilatsiooni. Aluskate oli paanidel kinni teipimata ja lõppes müüride kohal," tõdes hallitavale korterile uuringu teinud ekspert Eduard Sepp. Samas soovitas ta katusele teha tervikuuringu, kuna ilmselt on ka plekitööd vigased.

Hoonega tegeleva haldusfirma Olemar OÜ majahaldur Tarmo Putk jäi napisaõnaliseks, kuna kaebus firma vastu ootab veel kohtus lahendust. Küll aga näitas ka katuse kohta tehtud ekspertiis, et töö on praak. Kas sealt midagi kätte saab, ei tea, jäi ta kahtlema.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
01. April 2009, 09:44
Otsi:

Ava täpsem otsing