Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Siff ja Arakas rajavad Viimsi mahutialale kaubakeskuse

    "Ehkki majandusolukord on praegu nukker, usun, et Viimsisse tasub kaubanduskeskust rajada, sest tegu on Eesti rikkaima vallaga," ütles Arakas. "Viimsis on paarkümmend tuhat elanikku, lisaks veel Merivälja."
    Oma eeliseks pidas Arakas head asukohta ning suurt maatükki, mis võimaldab parkimist korraldada ning hea ligipääsu. Ideaalis peaks keskus valmima nelja aasta pärast, märkis ta.
    "Paneme paika alles seda, mida me üldse teeme," rõhutas Arakas, märkides, et projekt on algusfaasis. Ta lisas, et seetõttu on täiesti võimatu rääkida isegi investeeringu suurusjärgust.
    "See on maatüki omanikule üks võimalik alternatiiv, mitte veel lõplik otsus," rõhutas ta. Seetõttu ei osanud Arakas ka ehitusmahu kohta midagi öelda. Äriplaan peaks tema sõnutsi valmima jaanuaris.
    EfTEN Capital sõlmis Milstrandiga projektijuhtimislepingu, mille kohaselt töötab ettevõte Viimsi kütusemahutite piirkonnale välja alternatiivse kasutuskava ja korraldab arhitektuurikonkursi.
    Milstrandi juhatuse liikme Heiki Silma sõnul on Milstrandi äriprofiili võimalik muutmine, kaubaveo sulgemine ja selle asendamine kvaliteetse arendustegevusega on väga mahukas ja pikaajaline projekt. "EfTENi meeskonna abiga tahame selgeks saada alternatiivid, tagasiside kohalikelt elanikelt, potentsiaalsetelt investoritelt ning rentnikelt," ütles Silm. Tema sõnul ei ole veel lõplikku otsust terminali sulgemise kohta.
    Ettevõtted on tellinud küsitluse elanike ootustest ja alternatiividest kütuseveole, mille tulemusi loodavad tutvustada lähinädalatel.
    Arakas uskus, et projekt saab kohalike elanike ja vallajuhtide toe. "Liigume multifunktsionaalse kaubanduskeskuse ja madala, piirkonda sobituva elukeskkonna rajamise teljel," selgitas Arakas. "Milstrandi kasutada olev maaüksus on nii suur, et sellest kujuneb kindlasti Viimsi omamoodi tõmbekeskus."
    Viimsis pole praegu suurt keskust. Viimsi elanik ei hakka Rocca al Maresse tulema. Kindlasti tuleks keskenduda esmatarbekaupadele. Eksklusiivsetele kaupadele pole mõtet rõhuda. Kaupmeestest on endiselt järjekord keskuste ukse taga, sest firmad arenevad ja laienevad. Elu pole seisma jäänud.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.