Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kommentaar: ujud papis, papi!

23. oktoober 2008, 17:22

Reklaamiagentuuri TBWA\Estonia
ideekirjutaja Andrus-Eerik Paaksi märgib aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et
Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum jõuab kohale.

Paaksi esitab oma arvamuse Ergo reklaamist:

Kindlustusfirma Ergo reklaamkampaania "Pensi-on" sõnum on lihtne - Ergo tagab sulle mõnusa pensionipõlve, teised on kadedad.

Kampaania on üpriski omapärane selles mõttes, et tele ja välireklaam, kandes küll sama sõnumit, on lahenduselt siiski täiesti erinevad. Telereklaam räägib loo pensionieas mehest, kelle elukvaliteet on samuti pensionieas naabrite omast kõrgem, samas kui välireklaami keskmeks on lihtsas piltkirjas erinevad lubadused paremaks eluks. Selline lähenemine on tänapäeva reklaamimaastikul väga teretulnud nähtus – tavaliselt näeb välireklaamis igavaid väljanoppeid telereklaamist või vastupidi. Väljendusviisi mitmekesisus ei tohiks olla patt.

Võiks öelda, et antud kampaania kõige tugevamaks küljeks on selle telereklaam. Klipp "Pensi-on" on ehtne lugu rahast ja eestlaslikust kadedusest, mis on toodud vaatajani positiivses ning humoristlikus võtmes. Klipis on palju head – idee on üheselt mõistetav, lihtne ning lööv. Režissöör on võtnud keskmisest parema näitlejatöö ning löönud selle särama. Dialoog tegelaste vahel väärib samuti kiitust – see on tabav ja meeldejääv ning paneb mTeleklippTeleklippuigama. Võib oletada, et mõnestki reklaamklipis öeldud lausejupist saab (kui juba pole saanud) populaarne sõnakõlks rahva seas.WC paberWC paber

Autode sümboolika

Autode sümboolika

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
05. November 2008, 13:47
Otsi:

Ava täpsem otsing