Ekspress Grupp tõi turule uue brändi

Silvia Kruusmaa 28. oktoober 2008, 00:00

"Infomeediakanalite kasutamine kasvab aasta-aastalt, enim populaarusust on võitnud just infotelefonid ja internetikataloogid. See on üheks põhjuseks, miks otsustasime vana ja tuntud infoliini kaubamärki värskendada ning Delfi pakutavate võimalustega täiendada.

Ekspresskataloogide pidevalt kontrollitud äriinfo jõuab operatiivselt Delfisse ning uudised ja kogu muu Delfi sisu infotelefoni," ütles Ekspress Hotline juhataja Vahur Kukk.

Uue brändi Delfi Infoliin 1184 alla on koondatud lisaks internetikeskkonnas www.ee.ee leiduvale informatsioonile ka Delfi firmaotsing. Delfi Infoliin 1184 on universaalne infotelefon, mis annab ööpäevaringselt infot vastavalt soovile eesti, inglise või vene keeles.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing