Langev turismiäri kolib internetti

Mariliis Pinn 28. oktoober 2008, 15:21

Maailmamajandust laastava finantskriisi
tingimustes püüavad ettevõtjad säästa seal, kus vähegi võimalik. Internet
kujutab endast sisukat ning uudsetest võimalustest tulvil turunduskanalit
ka hotellidele ja reisikorraldajatele, kes on paratamatult silmitsi langevate
täituvusnumbritega.

Google’is töötav Andrew Pozniak ütles, et majanduslikult rasketel aegadel säilib tarbijates siiski soov minna puhkusereisile. "Nad hoiavad mujalt kokku, et reisida ning vajadusel lepivad lühema puhkuse või odavama majutusega. Tarbija otsingud internetis on seega orienteeritud kvaliteedile ning parima lahenduse leidmisele," ütles ta.

"Reklaamija seisukohast toob see kaasa suurema vajaduse keskenduda investeeringu kasumile. See omakorda eeldab võimet mõõta tehtut ning paindlikkust saadud informatsiooni põhjal tegutsemisel, st teha rohkem seda, mis toimib hästi ning kohandada ja viimistleda seda, mis ei toimi. Google’iga töötamine võimaldab mõõta oma turundustegevuse tulemusi – usume, et tagades täieliku läbipaistvuse (selliste vahendite kaudu nagu Google Analytics) ja võimaldades peatada, alustada, suurendada ja vähendada reklaamimahtu ükskõik mis ajahetkel," lisas ta.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
28. October 2008, 15:21
Otsi:

Ava täpsem otsing