Eestis algab esimene taaskasutatav reklaamikampaania

24. november 2008, 10:28

Reklaamiagentuur Rakett alustab sel nädalal
Eesti esimese korduvkasutatava reklaamikampaaniaga.

Bussipaviljonidesse riputatakse sel nädalal 90 mõistlikku tarbimist propageerivat plakatit, mis olid esmakordselt kasutusel 2003. aastal sotsiaalkampaanias "Võidab see, kel on surres kõige rohkem asju".

Ettevõtmise taga oleva reklaamiagentuuri Rakett loovjuhi Priit Isoki sõnul kasutatakse vanu plakateid säästliku mõtte- ja eluviisi propageerimiseks. "Meie ümber on tohutult palju raiskamist ning ka reklaam on äärmiselt raiskav tööstusharu," selgitas ta.

Vanade plakatite virna vaadates tekkis agentuuris idee minna sõnadelt tegudele ja teha esmakordselt Eestis korduvkasutatav kampaania. Keskkonnasõbralikesse bussiootepaviljonidesse riputatakse ainult varem valmis trükitud plakateid.

"Seejuures plakatite autentsed kulumisjäljed võimendavad meie sõnumit," selgitas Raketi teine loovjuht Asko Künnap.

Plakatid olid esmakordselt tänavatel viis aastat tagasi korraldatud samanimelise sotsiaalkampaania raames. Isoki ja Künnapi sõnul oli juba siis tunda esimesi liigtarbimise märke. "Ja nagu näha, ei saanud eestlased aastate jooksul aru, et samas vaimus jätkamine pole jätkusuutlik," tõdes Isok.

Üldjuhul ei ületa reklaamplakatite eluiga paari nädalat. Raketi loovjuhtide sõnul on tegu teadaolevalt esimese tõelise korduvkasutuskampaaniaga. "Oluline on seejuures kampaania sõnum, mis pole aja jooksul tuhmunud, vaid omandanud järjest tähenduslikumad mõõtmed," teatasid Isok ja Künnap.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2008, 10:28
Otsi:

Ava täpsem otsing