ABC King murdis üle 3 miljoni piiri

02. detsember 2008, 19:23

Homme 15. sünnipäeva
tähistav ABC King müüs hiljuti oma 3 miljonenda jalatsipaari, teatas
ettevõte. Eestis ja Lätis tegutsev kingakett müüb keskmiselt 300 000 paari
jalatseid aastas.

„Kaubamaja kontserni jaoks on kingaäri suure tulevikuga ärisuund,“ kommenteeris Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. Tallinna Kaubamaja kontsern soovib kliendid pealaest jalatallani moodsalt riidesse panna ja ABC King on andnud sellesse oma panuse.

„15 aastaga on ABC King suutnud luua eduka ja hästi toimiva müügivõrgustiku ning olnud Eesti kingamoe teeviidaks. Kuid me vaatame tulevikku – eesmärk on saada Baltimaade juhtivaks kingamüügiketiks," rääkis ABC Kinga tegevjuht Silja Silm ettevõtte ambitsioonikatest plaanidest.

ABC King on toonud Eestisse mitmed praeguseks populaarseks saanud brändid. „Juba esimeses poes olid müügil tol ajal veel eestlastele tundmatud kaubamärgid Clarks, Lloyd, Lacoste, BilliBi, Caterpillar,“ meenutas ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov. „Need brändid on meil siiani müügil ja väga populaarsed."

ABC Kinga esimeses kaupluses Tallinnas Väike-Karja tänaval töötas 1993. aastal 13 inimest. Neist kolm töötab ettevõttes tänaseni.

Juba järgmisel aastal pärast kaupluste avamist Tallinnas laienes kett pealinnast väljapoole – Kuressaarde. 2004. aastal avas ABC King kaupluse Riias. Tänavu juulist kuulub ABC King Tallinna Kaubamaja kontserni. Jalatsi- ja aksessuaarimüügiga tegeleval ettevõttel on täna 15 kauplust, viis neist asuvad Lätis.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    02. December 2008, 19:23
    Otsi:

    Ava täpsem otsing