BBC toimetaja: internet trügib telerisse

03. detsember 2008, 09:48

BBC majandusuudiste toimetaja Tim Weberi
sõnul jäävad tulevikus ellu vaid need meediaettevõtted, kellel on tugev bränd
ning kes suudavad viia oma sisu publikuni.

„Publik võib olla Facebook’is, Youtube’s või kus iganes. Meie peame neile järgnema,“ nentis Weber. Tema sõnul on nelja-viie aasta pärast internet kolinud elutuppa ja otse telepurki. Kogu BBC praeguse ja edasise tegevuse võtmesõna on multimeedia uudisruum.

„Oleme BBC-s läbi viinud täieliku restruktureerimise. Varem ei suhelnud meie online'i-, tele- ja raadiotiimid omavahel üldse. Nüüd istuvad nad iga päev kõrvuti,“ oli mees uhke.

Weber lükkas ümber ka müüdi, nagu oleks majandusuudised nõutud peamiselt finantskriisi ajal. „Meie majandusküljed olid juba enne kriisi veebis ühed loetumad ja see tuli ka ajakirjanikele endile üllatusena,“ rääkis 17 aastat BBC-s töötanud toimetaja. BBC majanduskülgi külastab tema andmetel päevas 1,5-2,5 miljonit lugejat.

Maailma ühe konservatiivsema riigi meedia on valmis muutusteks. „Me ei oota enam tipplugude puhul hambad risti õhtuse uudistesaateni, vaid arutame, kas oleks tark paisata pommuudis kohe näiteks veebi või kõikidesse kanalitesse korraga. Uudiste kinnihoidmise aeg on möödas,“ nentis Walter.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
03. December 2008, 09:48
Otsi:

Ava täpsem otsing