Koondatud klienditeenindaja sai valurahaks ligi miljoni

18. detsember 2008, 07:50

Pärast neli aastat kestnud visa võitlust
töövaidluskomisjonis ja kohtutes sõlmis endine Eesti Energia
klienditeenindaja suurkorporatsiooniga kompromissi, mis tõi talle ligi
miljon krooni saamata jäänud töötasu kujul.

Lugu on seda tavatum, et 61aastane daam oli enamikus vaidlustes ise enda advokaat, kirjutas Eesti Ekspress.

Tüli algas 2004. aasta juunis, kui klienditeenindajana töötav Malle ootamatult koondati. Staaþikas ja laitmatu karjääriga töötaja sai oma sõnul psühhotrauma ja vajas ðokist toibumiseks koguni ravi.

Töövaidluskomisjon andiski õiguse talle ja kohustas firmat Malle viivitamatult tööle ennistama. Eesti Energia võttis ta 2004. aasta oktoobris tööle tagasi, kuid lõpetas umbes kuu hiljem uuesti lepingu. Malle kohtusse esitatud kaebusest ilmneb, et selle kuu jooksul kiusati teda (näiteks püüti tagantjärele muuta töölepingut ja ametijuhendit) ning püüti leida igati võimalusi talle sulg sappa panna. See läks firmale kalliks maksma.

Ehkki proua ise saadud summat kinnitada ei tohi, levis shy;uudis klienditeenindaja võidetud rekordilisest hüvitisest firma keskastme juhtide seas kulutulena. Firma kinnitab Ekspressile, et koos kõigi maksudega ületas ühe klienditeenindaja vigase koondamise hind miljoni krooni piiri.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
18. December 2008, 07:50
Otsi:

Ava täpsem otsing