Säravad parimad

Ethel Reier 19. detsember 2008, 00:00

Äripäeva reklaamiosakonna hea traditsioon on aasta parimate reklaamide valimine. Äripäev on kahtlemata ettevõtjate leht ja seetõttu ka firmalt firmale reklaamides kaugelt kõige domineerivam reklaamikanal. See on ka põhjus, miks valime igal aastal parimat eelkõige B2B (business to business) suunitlusega reklaamide hulgast. Sel aastal võitis selles kategoorias DB Schenkeri reklaam.

Äripäev on lugejate rõõmuks igal aastal pakkunud põhilehele lisaks ka erinevaid temaatilisi väljaandeid, milles ilmus aasta jooksul suur hulk lõpptarbijale suunatud reklaame. Seetõttu oleme valiku teinud ka B2C- (business to customer) reklaamide hulgast. Parimaks osutus Põltsamaa Felix ASi reklaam.

Soovin Äripäeva lugejatele, koostööpartneritele ja reklaamitellijatele edukat uut aastat!

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 10:53
Otsi:

Ava täpsem otsing