Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Säravad parimad
Äripäeva reklaamiosakonna hea traditsioon on aasta parimate reklaamide valimine. Äripäev on kahtlemata ettevõtjate leht ja seetõttu ka firmalt firmale reklaamides kaugelt kõige domineerivam reklaamikanal. See on ka põhjus, miks valime igal aastal parimat eelkõige B2B (business to business) suunitlusega reklaamide hulgast. Sel aastal võitis selles kategoorias DB Schenkeri reklaam.
Äripäev on lugejate rõõmuks igal aastal pakkunud põhilehele lisaks ka erinevaid temaatilisi väljaandeid, milles ilmus aasta jooksul suur hulk lõpptarbijale suunatud reklaame. Seetõttu oleme valiku teinud ka B2C- (business to customer) reklaamide hulgast. Parimaks osutus Põltsamaa Felix ASi reklaam.
Soovin Äripäeva lugejatele, koostööpartneritele ja reklaamitellijatele edukat uut aastat!