Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uudne internetireklaam
Eesti suurim arvutitootja Microlink ja BNS avasid 1999. aastal uue eestikeelse internetivärava Online Portal, mille eesmärk oli sellesse investeeritud miljon krooni tagasi teenida järgmise kahe aasta jooksul.
Eesti ühe suurema internetireklaami teenust pakkuva ASi Meediamaa reklaamiosakonna juhataja Tanel Talve sõnul toimus murrang 1998. aasta sügisel, kui IBM esimese rahvusvaheliselt tuntud kaubamärgina panustas Eestis reklaamile internetis. Võrgureklaami kogumahu kohta Eestis statistika puudus, hinnanguliselt võis see olla 2 miljonit krooni.