Toomas Leito: ei arvanud, et põhi on nii põhjas

29. jaanuar 2009, 15:30

Ajalehtede liidu juhi Toomas Leito sõnul on
Eesti meediaturu jaanuari reklaamiliikumine olnud viimase kümne aasta kõige
kehvem.

Leito kinnitusel pole kellelegi uudis, et selle aasta esimene kvartal tuleb reklaami osas halb. "Uudis on see, et me ei arvanud, et põhi võib nii põhjas olla," märkis ta.

"Ma isiklikult prognoosin väikest tõusu alates sügisest," ütles Leito. Tema hinnangul käis reklaamiturul kõva pauk juba eelmise aasta sügisel. "Leian, et see aasta reklaamis võib jääda kokkuvõtvalt isegi eelmise aasta tasemele," lisas ta.

Kõik toodavad musti stsenaariume, mina olen optimistlikum, märkis Leito. "Kuna Eesti majandus on mobiilsem, siis loodetavasti suudavad kohalikud protsessid siiski tõusule pöörata juba sellel aastal," sõnas ta.

Leito hinnangul on see aasta kindlasti raskem ajakirjadele. Usun, et mitmeid ajakirju kaob veel ära, arvas Leito ja lisas, et alates novembrist on 13 ajakirja juba ilmumise lõpetanud.

Ajalehtede erinevusi reklaami kahanemises Leito välja tuua ei osanud. "Ajalehtede seis ei erine teineteisest karvavõrdki," märkis ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. February 2009, 14:25
Otsi:

Ava täpsem otsing