Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Saksa Auto: solkisime turgu konkurentidest hiljem

04. veebruar 2009, 18:11

Saksa Auto parandas jõulise
müügikampaaniaga müüginumbreid, ent loodab sellega siiski kasumisse jääda,
rääkis Saksa Auto juhatuse liige Toomas Kuusk.

"Müüginumbrite parandamine õnnestus tänu jõulisele müügikampaaniale," ütles Kuusk. Tema hinnangul langeb autode müük pärast Volkswageni müügikampaania lõppu tunduvalt. "Praegu on keerulised ajad, aga me loodame uutele mudelitele," selgitas Kuusk.

Kuusk märkis, et kui eelmisel aastal solkisid konkurendid turgu, siis sellel aastal otsustas Saksa Auto korraldada kampaania, mis mõjutas olulisel määral konkurentide müügitulemusi. "Me valisime turu solkimiseks aja, kui teised ei solkinud," rääkis Kuusk.

"Summa summarum peaksime ikka selle kampaaniaga kasumisse jääma," lisas ta.

Jaanuaris hõivas automüügi liidrikoha Volkswagen, mille müük kasvas 13% 198 autoni. Volkswagen oli üks vähestest markidest, mille müük AMTELI andmetel oluliselt kasvas.

Kasvunumbrite taga on Saksa Auto edukas müügikampaania.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
04. February 2009, 19:02
Otsi:

Ava täpsem otsing