Trükikoja juht: otsepostituste tellimused pea olematud

09. veebruar 2009, 12:42

Viimasel ajal on otsepostituste tellimuste
arv kokku kuivanud, põhjuseks kokkuhoiupoliitika ja ettevõtete makseraskused,
rääkis Kruuli Trükikoja AS tegevdirektor Urmas Kahk Äripäevale.

"Kui postkastid on tühjad, siis järelikult tooteid ei tellita," märkis Kahk. Põhjusteks peab Kahk paljuräägitud kokkuhoiupoliitikat ja ettevõtete makseraskusi. "Tihtipeale moodustab toote trükkimine kogu otseposti kuludest vaid osa - tihti väiksema osa. Toode on ju vaja ka laiali kanda ning see pole sugugi mitte odav," rääkis Kahk.

"Kui rääkida personaliseeritud või nimelisest otsepostist (aadressiga ja/või kiri pöördumisega Tere Jüri/Mari jne), siis selle oodatavast tõusust on räägitud juba aastaid," märkis tegevdirektor. "Paraku ei ole seda tõusu mitmel põhjusel siiani saabunud," lisas ta ja selgitas, et personaliseeritud otsepostitustoote valmistamine on ka kallim, nii toode ise, kui ka laiali kanne.

Tema meelest aga suudavad mõned ettevõtted ka praeguses olukorras võitjaks jääda. "Kindlasti tugevad ettevõtted suudavad olukorda ära kasutada - postkast on tühi ning tõenäosus reklaamitavaga silma paista on tunduvalt suurem," ütles ta.

"Toote valmistamise osas on konkurendid kõik trükikojad, neid on palju ning konkurents on olnud alati ülitugev, ka majandusbuumi aegadel," märkis Urmas Kahk.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    09. February 2009, 13:51
    Otsi:

    Ava täpsem otsing