Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Mis on viimase aastaga Eesti meedias muutunud?
Merit Kopli, Postimehe peatoimetaja
Eelmise aasta käegakatsutav muutus on see, et ajalehed on läinud õhemaks, kes rohkem, kes vähem. Vastus küsimusele, mis juhtub Eesti meedias 2009. aastal, kujuneb ilmselt huvitavamaks. Ainuüksi esimese kuuga on kadunud mitmed ajakirjad ja kuuldavasti üks telekanal hinge vaakumas, raskusi on teistelgi.
Sulev Valner, Maalehe peatoimetaja
Reklaamituru suur ja üldine langus on üldteada, alates suvest oli näha ka lehtede üksikmüügi teatavat langusjoont, mis ilmselt on seotud majandussurutisega. Mis aga näiteks tellijate arvu puutub, siis võib-olla Maaleht on harv erand, aga meil on praegu üle 600 tellija rohkem, kui oli mullu samal ajal.
Ehkki väga paljud on oodanud ja prognoosinud, et ajalehed annavad oma positsiooni internetile, pole seda vähemasti aastal 2008 oodatud ulatuses Eestis veel ei toimunud.
Autor: ÄP