Eesti kaupmees kitsale ajale vaatamata ahne

12. veebruar 2009, 08:09

Väide kaupmeeste ahnusest võib
esmapilgul tunduda imelik, sest kõikjal ilutsevad reklaamid kuni
70protsendilistest allahindlustest, paraku saavad kohutava tünga need, kes seda
usuvad, sest tegelikult küündivad juurdehindlused kosmosesse.

Pierre Cardini poes jäi ajakirjanikule silma mantel, mida pood müüs alguses hinnaga 4095 krooni ning hinnati hiljem 3275 krooni peale ja nüüd maksab see 2050 krooni, kirjutas Eesti Ekspress.

Ajakirjanik teeb eksperimendi korras ettepaneku osta kaup ära 1500 krooniga, millega müüja peale viivukest mõtlemist ei nõustu.

"See läheks juba alla omahinna. 2050 on viimane piir!"

"Kas teil on sajaprotsendilised juurdehindlused tavapärased?"

Müüja: "Oh, see on isegi vähe veel. Kui te vaid teaksite, mis tegelikult hindadele otsa pannakse!" Tema tahtvat palka saada, keskus üüri jne.

Taoliselt või harva väikese allahindlusega lõppevad ka ajakirjaniku ülejäänud poekülastused sel päeval.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
11. March 2009, 07:00
Otsi:

Ava täpsem otsing