Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hinnasõda paneb taksofirmad proovile
Tallink Takso juhataja ja üks omanikest Alger Holzmann vastas eile logistikauudised.net-i lugejate küsimustele.
Kui odavalt oleks üldse võimalik taksot sõita. Kas 3.50 on reaalne?
3.50 taksosõidu omahinnana on siiski ebareaalne, sest selle sisse peavad mahtuma ka riigimaksud, kontorikulud, autokulud jne. Tundub, et sellise hinna eest taksoteenuse pakkujad jätavad mõne nendest komponentidest välja. Kahjuks tunduvad kõige tõenäolisemad seejuures maksmata maksud.
Kui suur oli Tallink Takso eelmise aasta käive ja kuivõrd erines see prognoositust?
Majandustulemused avalikustatakse mõne aja pärast. Loomulikult on esimene tegevusaasta keerulisem, sest turuletulek tähendab suuri investeeringuid ning samas on vaja kliendibaas nullist üles ehitada.
Miks ei kasutata Eestis fikseeritud hindu näiteks sõidul sadamast linna?
Taksofirmadel puudub Eestis juriidiline võimalus kehtestada marsruutidele fikseeritud hindu. Et see võimalik oleks, tuleks muuta taksoveo eeskirja ning sõitjate bussiliiniveo, bussijuhuveo, taksoveo ja pagasiveo üldeeskirja.
Kui palju taksofirmasid pealinnas tänavu tegevuse lõpetab?
Tegelikult ei peaks muret tundma selle üle, kui paljud lõpetavad, sest takso(firma)sid on Tallinnas niigi liiga palju. Hoopis rohkem peaks tähelepanu pöörama sellele, et üldine kvaliteet tõuseks, sest praegune olukord ei kannata kriitikat.
Kas Tallink Takso elab majanduslanguse ja nõudluse vähenemise üle? Mida selleks teete?
Loomulikult ei saa keegi täpselt ette teada, kuidas käesolev aasta täpselt läheb, kuid oleme kindlasti positiivsel kursil.
Autor: ÄP