Neljapäev 23. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Alkoholi- ja seksireklaam tungib magusaimale teleajale

13. veebruar 2009, 17:00

Loodus tühja kohta ei salli, sest nüüd
hõivab majanduslanguse tõttu tühjaks jäänud magusaima prime time
teleaja alkoholi ja seksireklaam, kirjutas Los Angeles Times.

Absolut Vodka reklaam, mis lasti Los Angeleses ja 14 teises Ameerika linnas eetrisse möödunud pühapäeva õhtul, kui televaatajad jälgisid Grammy auhindade jagamist, tähistab meediakanalite pikaaegse reklaamipoliitika muutumist.

Teise näitena kuulsid Los Angelese raadiojaama KROQ-FM kuulajad terve nädala jooksul hommikukohvi kõrvale, kuidas Ashley Madison Agency reklaamis abieluväliseid suhteid. "Kui registreerute täna, võin teile garanteerida unustamatu suhte," lubas ettevõtte president, suunates raadiokuulajaid firma kodulehele.

Varasema reklaamipoliitika kohaselt suunati täiskasvanutele mõeldud reklaamid telerivaatamise tipptundidelt hilisõhtusele ja ööajale; alkoholi ei seostatud spordiga jne. Telekanalid ning teised reklaamituludest sõltuvad organisatsioonid on viimastel kuudel oma eetilistes tõekspidamistes reklaamiandjaile vastu tulnud.

Üsna hiljuti tühistas NBA väljakuäärsetele alkoholireklaamidele kehtinud keelu. Reklaamijatele on järeleandmisi teinud ka Google Inc. ja Facebook Inc, rääkimata arvukatest tele- ning raadiojaamadest. Ühtlasi võib täheldada, et maanteede äärsetele välireklaamidele lastakse nüüd rohkem stripiklubisid.

Turundusekspertide sõnul algas eetiliste piirangute lõdvendamise trend koos finantskriisiga. Meediakanalid otsivad tühjaks jäänud reklaamipindadele ja -ajale aktiivselt uusi kasutajaid ning selle käigus ongi nad kange alkoholi ning seksi abil järsult kukkunud käivet suurendama asunud.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. February 2009, 17:00
Otsi:

Ava täpsem otsing