Samlik: kriisi ajal ei tasu tõmmelda

15. veebruar 2009, 16:19

Estraveli ja Eesti turismifirmade
liidu juhatuse liikme Anne Samliku sõnul võidavad kriisi ajal need
ettevõtted, kel on laiem tooteportfell ja kes jäävad oma põhitegevuse
juurde.

"Eks see, mis toimub mujal, toimub ka turismisektoris. Edu pant turismiettevõtetele on korralik finantstaust, paindlikkus ja kiire reageerimine. Ettevõtted ei tohi unistada ja oodata, et kunagi hakkab paremini minema. Võitjaks jäävad need, kel on laiem tooteportfell. Soovitan kolleegidele jääda oma põhitegevuse juurde. Kriisi ajal ei tasu tõmmelda,“ jagas reisikaubamaja Estraveli juhatuse liige turismimessil Tourest 2009 nõuandeid.

Samliku sõnul pole eestlaste reisihuvi vaatamata majanduslangusele kuhugi kadunud. „Huvi tuntakse päikesereiside vastu, ka Aasia ja Uus-Meremaa vastu on huvi tuntud. Kui oleme nukrad ja masendunud, siis tuleb ennast raputada. Võib-olla tehakse nüüd lühemaid reise, " märkis Samlik.

Kliendid jagunevad tema sõnul kaheks. Ühed on need, kes teavad, mida nad tahavad ja otsivad kvaliteeti. Teised on need, kes tahavad ka puhata, kuid nõustuvad odavama hotelliga. Samliku sõnul on see nii olnud aga kogu aeg.

„Turismiettevõtted pole alla andnud ja on teinud kõik selleks, et oma haru promoda. Sel aastal on kahel esimesel päeval rekord külastajatearv, võrreldes eelmise ja üle-eelmise aastaga. Eile oli ühe päeva rekord 11 603 külastajat ja reedel oli 5847 külastajat,“ lausus Samlik.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. February 2009, 15:02
Otsi:

Ava täpsem otsing