Turundusteoks tahtis saada hulk avaliku sektori kampaaniaid

16. veebruar 2009, 13:38

Eesti turundusteo konkursi korraldaja Best
Marketingi tegevjuhi Hando Sinisalu sõnul püüdis tiitlit varasemast rohkem
avaliku sektori kampaaniaid.

"Eks see ole ka üks märk riigi kui reklaamitellija tähtsuse suurenemisest. Tavapärasest vähem oli ka uute toodete või brändide turuletoomise kampaaniad," märkis Sinisalu.

Tema sõnul oli 2008. aastal turg üsna stabiiliselt välja kujunenud ja võitlus käis positsioonide kinnistamise nimel. "Kindlasti näeme 2009. aastal rohkem dramaatilisi turuosade muutusi ja jõujoonte ümberjagamist," lisas ta.

Eesti aasta turundusteo finaali valiti 20 töö hulgast välja 5 finalisti ja 1 sotsiaalkampaania kategooria võitja.

Nende kuue kandidaadi hulgast valitakse 5. märtsil Tartus välja aasta turundustegu.

Aasta turundusteo finalistid (tähestikulises järjekorras):

• Eesti Päevalehe raamatusari "Eesti lugu"
• Rimi jaemüügikampaania „Tudish Piip“
• SEB paketid „Igaühele oma!“
• SEB nimevahetus (Eesti Ühispangast SEBks)
• Tele2 mobiilsideteenuseid tutvustav teleseriaal
• Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära! 2008

Teeme Ära! valiti aasta sotsiaalkampaaniaks.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    16. February 2009, 13:38
    Otsi:

    Ava täpsem otsing