Säästumarket loobub Lidlilt napsatud logost

28. veebruar 2009, 12:08

Eesti esimene odavkaupade kett Säästumarket
loobub sinipunakollasest logost, mis on äravahetamiseni sarnane Saksa odavpoe
Lidli logoga.

Pole teada, kas ärimehed Indrek Prants ja Sven Mansberg võtsid Säästumarketi logoks Lidli koopia sihilikult või kogemata, lähikuudel vahetab aga poeketi omanik Rimi Baltic sinipunakollase logo uue vastu, kirjutas Postimees.

"Logo vahetus on osa suuremast uuenduskuurist, mida Säästumarketid läbivad," kommenteeris Rimi ja Säästumarketi kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja.

Mägioja sõnul tahavad nad teha poe ostjatele mugavamaks, odavkettide edu pant on olnud reklaami- ja mugavuskulude vältimises ning piiratud kaubavalikus, mis lubab korraga maha müüa hiigelkoguseid ühesugust kaupa ja sellega ka hinda soodsamana hoida.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    28. February 2009, 12:18
    Otsi:

    Ava täpsem otsing