Ajalehtede reklaamiturg kukkus 13%

11. märts 2009, 08:24

Ajalehtede ja ajakirjade reklaamiturg tegid
möödunud aastal läbi vastavalt 13- ja 10protsendise languse, vahendab
rahvusringhäälingu uudisteportaal.

TNS Emori reklaamikulutuste uuringu Alex järgi oli 2008. aasta kogumuutus Eesti meediareklaamiturul -3% 1,739 miljardit krooni, teatas turu-uuringufirma.

Langeval turul kasvas aga raadio reklaamiturg 10%. Samuti kasvasid välimeedia ja kõige rohkem interneti reklaamiturg, vastavalt 12% ja 26%. Interneti reklaamituru kasvutempod on varasematega võrreldes küll oluliselt langenud, kuid on siiski jäänud meediaturu kõige kiiremini kasvavaks meediakanaliks, märkis Emor.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
11. March 2009, 08:24
Otsi:

Ava täpsem otsing