Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parima teenindusega on BIGBANK

    Märtsis selgus Dive TeenindusTopist, et parimat klienditeenindust pakub BIGBANK.
    Klienditeenindust hinnates läbisid testkliendid teenindajate jaoks tavapäraseid ja igapäevaseid situatsioone. Vahetul kontorikülastusel avati arvelduskonto ning telefoni- ja meilipäringutes tunti huvi arveldamisvõimaluste ja tingimuste vastu selles pangas. BIGBANKi eripära arvesse võttes tunti seal kõigi kanalite puhul huvi hoiustamise vastu.
    Pangakontorite vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses parima tulemuse saanud BIGBANK edestas konkurente kõrge koondtulemusega - 95%. Paremuselt teisele kohale jäi Krediidipank (91%) ning kolmandale Nordea (90%).
    BIGBANK oli ühtlasi parim ning saavutas maksimumilähedased tulemused (97%) vahetus kliendisuhtluses pangakontorites ja meiliteeninduses. Vahetul kontorikülastusel ja meiliteeninduses saavutasid BIGBANKi kõrval väga head tulemused ka Krediidipank ja SEB.
    Kontoriteeninduses paistis eelmainitute kõrval väga hea tulemusega silma ka Nordea Pank. Telefonipäringutele vastates oli parim klienditeenindus Sampo Pangas (98%). Lisaks saavutasid telefoniteeninduses kõrgeid tulemusi ka Nordea Pank ja BIGBANK.
    Nagu varasematel aastatel, oli ka sel korral pankade klienditeenindus teiste sektoritega võrreldes keskmisest kõrgem. Võrreldes 2008. aastaga on vahetu teenindus pangakontorites jäänud üldjoontes samale tasemele, kuid nii telefoni- kui ka meiliteeninduse tase on märkimisväärselt tõusnud. Väga heale tasemele (koondtulemus üle 90%) jäi sel aastal nagu eelnevalgi siiski vaid vahetu teenindus pangakontorites.
    Vahetul kontorikülastusel jättis enim soovida kontakti lõpetamise osa - üle 10% teenindajatest lõpetas kontakti ilma kliendiga üldse hüvasti jätmata ning midagi positiivset soovis kontorist lahkuvale kliendile vaid kolmandik teenindajaid. Telefoni- ja meiliteenindusel lõpetati kontakt positiivse sooviga seevastu märksa sagedamini. Telefoniteeninduse nõrgimad aspektid olid kõne avades lisaks ettevõtte nimele ja tervitusele teenindaja enda nime ütlemine, vestluse juhtimine ning kliendi vajaduste väljaselgitamine.
    Põhilised erinevused pangakontorite külastuste vahel seisnesid selles, kuivõrd teenindajad nende panga uue kliendi vastu huvi ja aktiivsust üles näitasid. Mitmel külastusel hakkasid teenindajad aktiivselt ja entusiastlikult tutvustama oma panga võimalusi ja eeliseid, rääkisid, kui soodne ja kliendisõbralik on nende pank ning pakkusid mitmeid lisateenuseid.
    Teisel aga vormistasid tuimalt konto avamise, küsisid juurde vaid minimaalseid kohustuslikke küsimusi ning kõigil juhtudel ei vaevunud uue kliendiga isegi korrektselt hüvasti jätma.
    Oli ka teenindajaid, kes ei olnud kursis, kas nende pank pakub mobiiliga maksmise või telefonipanga teenust. Ühel külastusel oli teenindaja lisamüüki sooritades ka liiga agressiivne. Vaatamata sellele, et klient oli juba mitu korda öelnud, et ta arvelduskonto juurde pangakaarti ei soovi, isegi juhul, kui see on tasuta, ei suutnud teenindaja sellega kuidagi leppida ning jätkas kaardi pakkumist, kinnitades: "Pangakaart võib ju ka sahtlipõhjas seista, kuna leiba see ei küsi".
    Huvitav olukord tekkis ka külastusel, kus teeninduskontaktile segas vahele teine teenindaja jutuga ukse taga seisvatest kastidest, millega peaks midagi ette võtma. Sealjuures ei palunud teenindaja kliendi ees vabandust ei enne ega pärast kõrvalist vestlust kolleegiga.
    Erinevat suhtumist klientidesse esines ka telefoniteenindusel. Kui üks teenindaja ütles kliendile kohe vestluse alguses, et telefoni teel on raske üldse infot anda ja midagi soovitada, ning suunas kliendi panga koduleheküljele, siis teistel juhtudel paluti kliendil uute küsimuste tekkides kindlasti uuesti ühendust võtta ning lõpetati kontakt, öeldes: "Jääme Teid ootama" või "Tere tulemast meie kliendiks!"
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u ehk testostu meetodil.
    Märtsis 2009 olid uuritavaks valdkonnaks pangad. Dive'i testkliendid külastasid 6 panga filiaale Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Lisaks tehti igasse panka 3 infopäringut telefoni ja e-posti teel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.