Kuldmuna peaauhind: kampaania Ära unusta helkurit

04. aprill 2009, 10:45

Reede õhtul selgusid rahvusliku reklaamikonkursi Kuldmuna pidulikul galal parimad reklaamid ja turundusüritused, kus konkursi peaauhinna võitis maanteeameti sotsiaalkampaania "Ära unusta helkurit".

Parimaks kliendiks osutus Rakvere Lihakombinaat ning Aasta Agentuuriks valiti Kontuur Leo Burnett, teatas reklaamiagentuuride liit. Parima üritusturundusagentuuri tiitli sai Royal Service.

Parimaks sisekommunikatsiooniürituseks kuulutati SEB Eesti Ühispanga "Tornimäe teemandid", parima sisekujunduse ja kliendiürituse preemia läks Olympic Casino juubelipeole "Missioon OC15: Taevas pole piiriks". Müügiedenduse Kuldmuna sai Nokia üritus "MOFF".

Kuldmuna raames toimus ka noortekonkurss, mis vältas vaid 48 tundi ning kuhu esitasid oma tööd 19 erinevat meeskonda. Konkursi teemaks on sel aastal "Rämpstoit koolis".

Pesamuna 2009 tiitli pälvisid võistlustööd "Miss Junkfood" (esitaja Imagine) ja "Tead, mida sa sööd?" (esitaja MK). Võitjad sõidavad Postimehe ja ERAL-i ühisel toel Cannes-i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile 2009. aasta juunis.

Parim reklaam valiti välja 631 ja parim üritus 46 võistlustöö hulgast.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. March 2010, 10:00
Otsi:

Ava täpsem otsing