Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ostukampaania varasemast tagasihoidlikum
"Numbrid oli sellised, et eelmise aasta tulemustele jäädi alla üle 15 protsendi," ütles Äripäevale Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. "Rõõmuhõiseteks põhjust pole, aga pole ka põhjust poodi nööri ostma minna," lisas ta.
"Tarbimine on ikkagi vähenenud ja selline asi mõjutab ka säästukampaaniaid," rääkis Parel ning lisas, et parim päev oli esimene päev, kus kaupa müüdi 10 miljoni krooni eest.
Stockmanni direktori Marge Tüüneri sõnul jäi pood tulemustega rahule. "Olime ise natuke pessimistlikumad müügi suhtes, aga läks hästi. Tulemusi ei saa siiski võrrelda eelmise aasta tulemusega, kui tulemused olid väga head," selgitas Tüüner.
Täpseid müüginumbreid Stockmann ei avaldanud.
Kristiine Kaubanduskeskuse turundusjuht Kaidi Laur ütles, et tulemused olid ootuspärased, sest aasta esimeses pooles on ostjad traditsiooniliselt ettevaatlikumad ning seda on näha ka tänavu. Võrreldes sügisese Täismaja kampaaniaga oli kevadine külastatavus 7% väiksem. Samas on tänavu ka mullusest enam sooduskampaaniaid ning külastus jaotub ühtlasemalt.
Pareli sõnul oli populaarseim kaup see, millest reklaamkataloogis klienti teavitati. Lauri sõnul osteti kõige enam ikkagi rõivaid ja jalatseid, aga ka ka ilutooteid, spordirõivaid ja raamatuid. "Eelmisel aasta oli impulssoste rohkem," tõdes ta.