Rimi keskendub teeninduse parandamisele

15. aprill 2009, 12:24

Rimi Eesti Food AS uus juht Christer
Östholm on seadnud eesmärgiks kasvatada ettevõtte turuosa. Positsiooni
soovitakse parandada teeninduskvaliteedi tõstmise kaudu kõigis formaatides,
teatas ettevõte.

Rimi eesmärgiks on saada parima teenindusega jaeketiks hüper-ja supermarketite seas.

„Me tahame, et Rimi nimi tähendaks inimeste jaoks parima teeninduse – ja ostukeskkonnaga kauplust,“ märkis Rimi Eesti Food tegevjuht Christer Östholm. „Teeninduskiirus ja – kvaliteet on olnud Rimi üheks nõrkuseks, mille parandamise nimel on tehtud viimasel aastal palju tööd." Lisaks märkis Östholm, et keti statistikakohaselt suudeti eelmisel aastal järjekordi lühendada ligi kolmveerandi võrra.

Rimi Eesti Food AS’i teiseks suuremaks eesmärgiks on majandusolukorda kasutades turuosa võitmine. „Majandustulemusi analüüsides on Rimi viimastel kuudel võrreldes langeva jaekaubandusturuga saavutanud kõikide formaatide lõikes oluliselt paremaid tulemusi ning see annab alust loota, et kokkuvõttes suudame lähitulevikus oluliselt turuosa võita,“ märkis Östholm strateegilistest plaanidest rääkides.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. April 2009, 15:43
Otsi:

Ava täpsem otsing